19 Februari 2011

SAYA PON BLOGGER JUGA ! SAYA BANGGA !


Jawapan:
  1. Kerjaya / pelajar .. IPT mana ?:  cek belajar lagi, kat Universiti Teknikal Malaysia Melaka
  2. Usia blog cek: ( may 2010 - feb 2011). dalam 7 bulan. tu dia!!
  3. Tujuan utama anda berblog: saja ja cek. mula2 cek upload video tutorial kt utube, pastu cek wt la blog lak. tu dia hang nie. byk tny  sungguh.cek saja nk kongsi2 ilmu;D
  4. Sumber insiprasi anda: Sumber inspirasi ke? kawe nk jadi mcm abg kawe. Dh jd cikgu cemerlang dah. mu lak nk jd gapoh dio?
  5. Blog yang senantiasa dalam kepala anda: Mesti la blog demo,pastu brula blog yg byk wt event. mcm BA;p
  6. Jika anda terpilih untuk berada dalam sesebuah majalah , siapakah blogger yang akan anda beritahu dahulu mengenainya : Mesti la kawe2 blog. tp bukan kawe2 blog virtual, tp yang nyata
  7. Isu paling best pernah anda ceritakan dalam blog anda : Bg aku, aku pnh wt 3D realistic glass and water. xsangka jd lak;p. most view tutorial = modelling Screw
  8. Isu paling teruk anda dikritik dalam penulisan anda : Ade, aku wt tutorial mcmane nk msukkan meta tag dlm blog. pastu ade sorg mamat ni ckp metatag xpenting malahan dia kutuk lak.Pastu aku upload la screenshot metatag(keyword) kat google webmaster tool.Lantas aku delete je komen die.dia guna open id.xbrani die nk guna id blog.. pengecut!
  9. Jika dah terkenal:  ade masa aku bg kerja sama kt kawan2 blog. bg tips dan trick.
  10. Pesanan buat blogger blogger baru: kayuh pelan-pelan

7 ulasan:

Comment Jom