Photoshop Designer

16 Disember 2011

Rezeki Kacau Anak Haruan

Rezeki Kacau Anak Haruan 


Tasik port haruan, MYDEC , Durian Tunggal




 



Salam, nak dijadikan cerita, td g ngilat haruan..ngilat punya ngilat. tibe2 je timbul sekumpulan anak haruan yang masih merah di permukaan air. baling punya baling kat anak haruan tu. tak da respon. dlm balingan ke 20 , umpan di sambar..sentappp...karau punya karau ...uih mau sekilo ni..sampai kat tebing , haruan tu berjaya melepaskan diri..ish2...sedih2 . xda rezeki..haha
(Wednesday 14.12.2012)


Hari ni repeat balik kekalahan kegagalan menaikkan ibu haruan.. tengok masih ada lagi anak haruan di tempat kelmarin. balingan umpan pertama kat kelompok anak haruan, umpan di sambar. Sentappp...malangnya umpan lucut dan ilang...Balingan umpan katak ke dua...ada respon lagi..Sentapppp..Aisehh katak ilang lagi...nasib bek ada lagi stok katak.Balingan umpan katak ke3 , lagi sekali katak ilang..Memang ganas ibu haruan ni.. Alamak. mcmane ni? acik tukar step...potong katak. Ambik bahagian kaki, letak kat kail...Ohhh mann, balingan umpan kali ke 4 berjaya melekatkan kail kat mulut haruan ni..Alhamdulillah Syukur. Kat abg acik Md Rasid baru ajak ngilat semalam, tapi ujan..Sempatla acik naikkan ibu haruan ni dulu sebelum abg acik naikkan atau org len naikkan. ..haha..Haruan ni nak bagi kat Mak Aei yang baru lepas buat pembedahan..Supaya sup haruan kembali menyihatkan Mak Aie..Sekian....

6 ulasan:

  1. Wahhh..xputus asa...
    Bgus2.hehe

    BalasPadam
  2. pandai memancing...
    ikan haruan nie mahal kn..?

    BalasPadam
  3. hehe..thx..bleh thn gak mhlnya..
    RM 20++ sekilo ;p

    BalasPadam
  4. thank you so much incik apis :)

    BalasPadam

Comment Jom