Photoshop Designer

19 Januari 2012

Ngilat Haruan Part 4

Ngilat Haruan Part 4 


Salam, port ni acik baru jumpa walaupun portnya tepi jalan..haha. tapi kena redah paya gak la diri kat atas kayu. sebab port ni memang dah ada org len teroka. Semalam dah try pakai katak palsu.. tapi asal di sambar je lucut..ptd td try lak guna katak ori. memang sambaran menggalakan. berjaya menaikkan 5 ekor haruan. wah, kira dah professional la ni..haruan yang kasar adala dalam setengah kilo.tp tak letak dlm akuarium di bawah.  len kali nak ajak abg acik lak. suh bawak parang tebas rumput, leh baling jauh skit..hehe..pe2 pon nantikan ngilat haruan part yang len. terima kasih kerana menonton ;)


 


  

3 ulasan:

  1. Wah....dah byk lah yea haruan yang apis dapat....tringin jugak nk ngilat...huhuhu...

    BalasPadam
  2. http://www.blogger.com/comment.g?blogID=7528631989926387722&postID=7721361630235260774&isPopup=true ... http://sembangmalaysia.blogspot.com/
    ikan haruan apa cam tu.. pelik je tgk.. lain dari ikan haruan kat kg aku.. apis.. follow me back.. thank

    BalasPadam

Comment Jom