Photoshop Designer

28 Mei 2011

Tawan Bukit Beruang

Tawan Bukit Beruang 


GuwaRastaMat berdiri megah di puncak Bukit Beruang

Salam sejahtera, semalam member wa ajak wa tawan Bukit Beruang Melaka. Wa follow je...sebab wa pon xpenah pegi walaupun penah duduk kawasan tu.haha...Gerak kol 5.30 petang, balik kol 7 petang. Suasana kat sane memang santai. sebab angin pon macam angin pantai..selesa. tapi jalan tu memang curam.


Tengah-tengah jalan ade la sekumpulan monyet tengah santai makan betik. Nasib bek la monyet, kalau kera tu cuak la gak nak lintas. sebab wa penah gak kena kejor ngan kera yang ganaz. besar pon besar keranya. Gigi taring panjang macam jari...Bagus jugak la ramai yang daki Bukit Beruang sebagai aktiviti senaman mereka..



12 ulasan:

  1. hensem arhh mamat tu..

    hahaha...

    BalasPadam
  2. penat wehh panjat bear hill kan..brape kali kami pancit..hehehe

    BalasPadam
  3. lol...aku pon amik 3 checkpoint rehat..haha

    BalasPadam
  4. even dok Melake..tak pernah pon panjat bukit2 kat Melake ni..hahaha.

    BalasPadam
  5. nek la santai2 amik angin.haha

    BalasPadam
  6. huh?? ade eyh?? area mane erk? bley bagi direction x? ana ni name je org melaka x pernah taw ni. hahahaha!!

    BalasPadam
  7. poyo nya mamat atas tu

    BalasPadam

Comment Jom