Photoshop Designer

18 November 2011

Memang Best Sambar Atas Air

Memang Best Sambar Atas Air 





 

Salam, ni semalam punya cerita. Acik g mancing dalam pkol 6 petang. Bawak 2 pancing. Sorang2 lak tu. Xpe. port tepi jalan je pun. Sampai je kat port terus pasang katak. Dalam balingan ke 3 macam tu. Ikan dah sambar, Sentap sekuat hati. Nasib bek pakai tali benang. Berat bukan men ikannya. Nak masuk dalam lumut konon. Mana bleh, acik karau bagi dia tak masuk kawasan beranting. Tapi nampak macam tak melawan sangat ikan ni. Sekali keli afrika selatan..aaahh. ingatkan haruan. Sampai je ikan keli tu kat tebing acik biar dulu dalam 5 minit bagi letih. Gila ko, sanggup ke nak pegang kepala keli afrika yang beso dari tapak tangan korang. haha...Pastu acik pegang mata kail kat mulut ikan tu dan sentap naik ke atas....

Tangkap gambar dulu. Lepastu baru tinggalkan kail kat mulut ikan tu n lepas. Kalau korang mancing dapat keli yg ada kail kat mulut tu, yela ikan acik ;p....Sayang ke lepas? korang kalau nak keli contact acik. mana tau nak wat keli bakar ke. haha. lagipun harga keli tak hangat di pasaran ..okkklah, chilll ;) 


2 ulasan:

Comment Jom