Photoshop Designer

4 Julai 2012

Tabiat Korang Di Bilik Mandi

Tabiat Korang Di Bilik Mandi 


  1. Macam-macam tabiat korang kat bilik mandi. pertama sekali korang suka menyanyi kat bilik mandi. korang jadikan ubat gigi sebagai mikrophone dan cermin sebagai skrin karaoke disebabkan korang tak terpilih sebagai ahli akedemi fantasia ataupun kialauan emas. Apa nak malu, bukan jiran korang nampak pun.
  2. Tabiat korang di bilik mandi yang kedua ialah korang tak tutup lampu bilik mandi sehingga lah turn kakak korang lak yang mandi. barulah dia tolong tutupkan. Membazir je elektrik. Lain kali letak notis "sila tutup lampu selepas mandi".
  3. Kemudian tabiat korang di bilik mandi ialah suka merawat wajah suci korang di depan cermin. Sambil-sambil tu korang berlakon la depan cermin. Senyum sorang-sorangla depan cermin dan memicit jerawat korang.
  4. Seterusnya korang kadang-kadang tak tutup air dalam bilik mandi sehinggakan bilik mandi korang banjir parat pinggang. Membazir air, jangan lupa tutup air.
  5. Tabiat korang yang yang lain ialah merokok dalam bilik air, sehinggakan puntung rokok bersepah-sepah dalam bilik air. Lantai bilik air pun kena nikotin rokok korang.
  6. Lebih malang lagi korang tak flush toilet korang...dah la. abis la dah topik ni.hehe ;p

9 ulasan:

  1. kebanyakkan nye lelaki kan..hehehe

    BalasPadam
  2. dalam byk2 tabiat ni kan, deno selalu menyanyi dalam toilet.. hikhik:p

    BalasPadam
  3. Yesterday, while I was at work, my cousin stole my iPad and tested to
    see if it can survive a 30 foot drop, just so she can be a
    youtube sensation. My iPad is now destroyed and she has
    83 views. I know this is completely off topic but I
    had to share it with someone!

    my web blog site ()

    BalasPadam

Comment Jom