Photoshop Designer

9 Oktober 2011

Korang Penah Tulis Surat Cinta Dak?

Korang Penah Tulis Surat Cinta Dak? 


  

Salam, semalam acik baru nak tido. Lepastu acik rasa macam terpikir nak wat tajuk pasal surat cinta. 
Korang penah tulis surat cinta dak kat pakwe/makwe/boyfriend/girlfriend atau ex- korang?
sharela ngan acik ;) 


6 ulasan:

  1. saya saya ! saya pena... sampai sekarag still main surat surat lagi.. dalam mase dekat 5taun sesame, banyak gile surat yg saya pena bagi dia... tak terkire.. tapi dia cume bagi dua surat je.. HAHA.. bese laa. laki kurang rajin sikit nak mengarang nihh kan.. :)

    BalasPadam
  2. sebab dengan surat kadangkala bole luahkan ape yg kite tak mampu nak ucap ngan kata kata :)

    BalasPadam
  3. x penah tulis..tp time skolah2 dulu penah dpt..hehe :)

    BalasPadam
  4. pnah...tym tu form 3...pgi bg surat kt senior form5...
    tp nk kate surat cinta tu ta sgtla,cume mcm minat je...hehe.
    sbb abg tu pndai,hensem,baek,pengawas skolah lg...
    tp skrg ble ingt blk rse malu la plak...huhu

    BalasPadam
  5. acik.. pernah dapat surat cintak tak?

    BalasPadam

Comment Jom