Photoshop Designer

4 Oktober 2011

Antara Sebab Korang Menangis

Antara Sebab Korang Menangis 

 

Salam, kalau nak cita pasal menangis, acik pun ada pengalaman penah menangis atau menitiskan airmata semasa berpisah dengan kawan2 masa matrikulasi, masa raya ngan family, dan masa tengok cerita melayu yang menginsafkan. Cite lak pengalaman korang menangis ;)... 


4 ulasan:

  1. a اَللّهُ, mengapa wanita sering menangis?

    Jwbnya: Kerana wanita itu unik.
    Aku ciptakan ia sbg makhluk istimewa,
    KU kuatkan bahunya utk menjaga anak2nya,
    KU lembutkan hatinya utk memberi rasa aman,
    KU kuatkan rahimnya utk menyimpan benih manusia,
    KU teguhkan peribadinya utk terus berjuang saat yg lain menyerah,
    KU beri dia naluri utk mencintai anak2 dlm keadaan apapun,
    KU kuatkan batinnya utk ttp menyayangi walau dikhianati oleh teman,
    walau disakiti oleh "orang" yang ia sayangi
    Wanita mahluk kuat,
    tapi jika satu saat dia menangis itu kerana KU beri dia air mata utk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru.

    BalasPadam
  2. saya selalu menangis tak kira masa...hati cepat tersentuh..kekadang tengok peragut kena blasah pon kite boleh nangis...kite cepat kesiankan orang walopon org tu buat jahat..urmmm..

    BalasPadam
  3. mudah sgt menangis, xtau nape? hatta kalo tgk Bersamamu di TV3 tue pun cpt je bergenang air mata nie, cpt sgt tersentuh hati nie.

    BalasPadam

Comment Jom