Photoshop Designer

28 Februari 2011

SAYA SOKONG VLOGGER MALAYSIA


Jadilah seperti vlogger yang professional. Jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga.
Elakkan perbalahan sesama blogger. Jadikan teguran sesama blogger sebagai satu yang positif.
Semakin lama semakin negatif pemikiran rakyat malaysia. Apa yang penting peranan kita mewujudkan masyarakat yang ke arah interkasi yang membina. 

/*rasa mcm aku nie menteri plak*/

29 ulasan:

  1. kunjungan balas sesama blogger...
    :)
    add la fb nizam yer... :)

    BalasPadam
  2. apisV2 : terbaik ni geng...memam besemangat...('',)

    p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
    1.New Entry "SAYA SOKONG VLOGGER MALAYSIA"
    2.New Entry "SELESAI SUDAH, FUH~ LEGA RASA HATI !!!"

    BalasPadam
  3. salam..hehe..leh ganti menteri perpaduan kejap nie :D

    BalasPadam
  4. tgok pulak pendapat awak.. :)

    BalasPadam
  5. :: leh je nak jadi menteri...(◕‿◕✿)

    BalasPadam
  6. Ha'ah la... Cam Menteri laa.. Hehehehe

    BalasPadam
  7. hehehe...smgat sokong vlogger m'sia..cayookk2!

    BalasPadam
  8. boleh jadi menteri pendidikan ni....selamat berkunjung ahah

    BalasPadam
  9. hikhikhik..dah mcm ucapan di kala pilihanraya dah ni..:P

    broga..broga..broga..

    BalasPadam
  10. Yeah, sokong semua, teruskan vlogging.

    BalasPadam
  11. baca pendapat vlogger anda. "bersama mewujudkan masyarakat yang ke arah interaksi yang membina". menarik! ngee~

    BalasPadam
  12. balas kunjungan anda.. hehe ada ciri2 menteri ni..

    BalasPadam
  13. nice! short n simple tp bermakna.. *i loikeee* ;)

    BalasPadam
  14. dtg blas knjungan..

    dpt rsa jd mnteri kjp pun jdi lah.. :D

    BalasPadam
  15. bls kunjungn awk..mcm pm dh..leyh lah jd penasiht vloger pasni..hehe..

    BalasPadam
  16. salam mengunjung & salam perkenalan..

    BalasPadam
  17. Tengkiu sbb sudi mlawat blog gua..btw nice blog ;)

    BalasPadam
  18. bagus peringatan macam ni. simple tapi memang ayat makan dalam sape2 yang terase tuh ;)

    BalasPadam
  19. bila musim blog dh berkembang menjadi vlog..

    BalasPadam
  20. salam ziarah kat sini jugak :)

    nice blog.

    BalasPadam
  21. singgah sini juga!thanx sudi datang! :) follow too~

    BalasPadam
  22. ada bakat jd menteri neh :)

    salam kenal jua dr akak....tengs sudi singgah blog akak yea... :)

    BalasPadam
  23. Takde entri beru ke dik ^__^

    BalasPadam

Comment Jom