Photoshop Designer

10 Mac 2012

Bila Kena Buli

Bila Kena Buli



Assalamualaikum semua pembaca. Selamat makan tengah hari di dahulukan. Sememangnya kena buli berkaitan dengan bila seseorang itu masuk ke sekolah dan di gelar sebagai junior, atau pun apabila seseorang itu pindah ke sekolah atau tempat kerja lain. Gejala buli pada waktu dulu memang banyak. Tapi sekarang dah kurang kot. Golongan senior mengambil kesempatan membuli pelajar junior akibat senior menjadi abg besar dalam sekolah. Pelajar junior tak leh buat apa2, melainkan turutkan apa kata pelajar senior..

Korang ada pengalaman kena buli??? ;p

 


9 ulasan:

  1. zaman duk asrama byk kes buli.. masa form 5 suka la sbb dah jadi senior. benda ni macam berturutan contoh : masa form 4 aku kena buli jadi bila dah naik form 5 aku akan balas dendam dgn buli junior. benda ni dah jadi mcm acara wajib di asrama tapi sekarang takde dah kot.

    BalasPadam
  2. hehe skola menengah dlu x duduk kat asrama

    BalasPadam
  3. er.. saya pengawas.. saya x dibuli.. hekhekhek.. =P

    BalasPadam
  4. SAYA TELAH TAG AWAK...

    http://yayahnasake.blogspot.com/2012/03/segmen-blog-review-by-nurul-amanina.html

    BalasPadam

Comment Jom