Photoshop Designer

20 Mac 2012

Luang Masa Kegembiraan Korang

Luang Masa Kegembiraan Korang


Assalamualaikum dan selamat makan tengah hari semua. Tidak di nafikan lagi korang mesti di lamun tekanan perasaan, sebab kita mesti di beri ujian kan? Di antara korang akan mengambil luang masa kegembiraan untuk melepaskan tekanan perasaan. Ada yang keluar g karaoke, ada yang jumpa kawan2 lama, ada yang g berjogging, ada yang g mandi spa lumpur, ada yang tengok wayang, jumpa awek/pakwe dan macam-macam lagi.







Penghujungnya, korang lakukan aktiviti masa kegembiraan korang biarlah yang sihat, baik, dan dapat di kawal. Korang rasa korang gembira dak skang?;p

19 ulasan:

  1. aku suka karoks kalo tensi..hehehe

    BalasPadam
  2. lebih suka memandu tanpa arah tujuan. haha. yang penting, luangkan masa dengan benda berfaedah

    BalasPadam
  3. Saya akan gembira bila mak saya tersenyum tanpa dipaksa.. rasa bahagia sgt :)

    BalasPadam
  4. Saya akan gembira bila mak saya tersenyum tanpa dipaksa.. rasa bahagia sgt :)

    BalasPadam
  5. rietta suka mam coklat...hehehe...tp xde lew banyak....sekadar hadiahkan diri, kit kat chunky jew....itu pown brp hr bru nak abis...dan stok coklat mesti sentiasa ada dalam peti sejuk....hehehe....

    BalasPadam
  6. Kalau gembira tengok movie, lepas tu stress homework tak siap lagi. Macam mana tu? Huhu.

    BalasPadam
  7. ske dgar mp3 je bila bosan..pastu round kmpung naik basikal..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. santai abis, jgn pasang volume kuat sgt. nanti xdgr org len pggl ;D

      Padam
  8. kalu tension suka tgk cartoon, lyn adik2, jalan2 dan luahkan pd sum1 y d percayai. :) bila da terluah sume..uh..lega habaq ang :)

    BalasPadam
  9. x gembira, tension dgn marka yg dh bnyak berubah,huh

    BalasPadam

Comment Jom