Photoshop Designer

21 Mac 2012

Si Dia Kaki Mencarut!!

Si Dia Kaki Mencarut!!



Assalamualaikum, sihat? Tajuk hari ni berkenaan dengan Si Dia Kaki Mencarut!! Iskk..Apa ke hal dia nak mencarut kat aku? Sedangkan aku hanya wt salah yang kecil saja. Tak kan tak boleh di maafkan??
Kenapa dia nak besar-besarkan cerita sehingga berlaku permusuhan?? Aku fedup la dengan kata-kata mencarut sial, cibai, babi, lahanat, p*kimak, dan yg semaksud dengannya.







Sapa si dia tu? Si dia tu adalah seorang yang ada xkena je mesti automatik sebut perkataan mencarut dari mulutnya.Apa yg penting kita sama-sama kurangkan dan kawal percakapan kita agar benda yang tak betul tak keluar dari mulut kita. InsyaAllah, sama-sama doakan agar mencarut tak terus di amalkan dalam hidup kita, Amin~

9 ulasan:

  1. hahaha setuju...aku juga bila kdg2 dh over limit tahap kesabaran tu akan menjadi seperti 'si dia' juga..haha tp dlm proses utk mengurangkannya.. :D

    BalasPadam
  2. kadang bile dh marah sgt tu, mmg cpt je nk kuar pkataan carut2 tu..
    tp skang dh kurang...
    tp klu ade yg carutkn saya, mmg mintaklah ayat lagi power kuar... =D

    BalasPadam
  3. bila keadaan dah sgt2 tertekan tak boleh dikawal ada je mencarut tu keluar

    BalasPadam
  4. ish2..xbaik tau. nanti nasihatkanlah pada dia tu, cuba gantikkan perkataan tu dengan perkataan yg elok2..
    bukan apa, nanti takut dia terbiasa, jadi tak boleh kawal mulut tu dgn pkataan yg keji tu.
    sebelum tbiasa, bagi awk tgur.
    nak tahu, tgur pun dapat pahala tau.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah, sebab tu kena tgur si dia

      Padam

Comment Jom