Photoshop Designer

26 Januari 2011

Contest Aksi Makan



Makan Biarlah Beradab ;)

Model: Khalis
Editor: Apisv2

30 ulasan:

  1. woi.. kata yang bersinar tu nak letak kat mata dia..
    hahahahaha

    BalasPadam
  2. hahah, xlawa la ltk kt mata;)

    BalasPadam
  3. gudluck, beb!
    eh..tak mkn pun?
    hehehe

    BalasPadam
  4. Salam,

    ok gud luck yea...ehehe ingatkan ada gambar kucing tgh mkn :)

    ok kalau nak hadiah bonus Topup rm50, 30,dan 20 boleh dptkan like tertinggi di facebook yanmieonline :)


    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  5. ngeee.. jom join contest ni pulak.. ;)

    http://boodarkbaik.blogspot.com/2011/01/contest-kami-pose-cumey.html

    BalasPadam
  6. nggeee....
    g00d LUCK to apis...
    @_@

    BalasPadam
  7. contest ka ni? ekekekke. ape hadiah nye...

    BalasPadam
  8. adiah web hosting 1taun..hehe

    BalasPadam
  9. berkunjung kt sini jgak..
    gudluck 4 contest too ^_^

    BalasPadam
  10. contest yg ni kalau menang pun kena belanja saya tau.. hehe..

    BalasPadam
  11. @bumblepink contest xdpt duit pon

    BalasPadam
  12. salam, aksi tengah makan atau aksi sebelum/selepas makan?

    BalasPadam
  13. tgh mkn, tp yanmie ckp pe2 pon boleh.bedal jela

    BalasPadam
  14. sape nie??waa..nak mkn, dan lagi buat muka hensem..hahahaa

    BalasPadam
  15. muka memang tak boleh blah laa...huhuhu

    BalasPadam
  16. tu dia... mcm laki melayu terakhir je.. wakaka... khalis2...
    gud luck apis...

    aku suka tmpt mkn tu.. asam pedas ikan besau...

    BalasPadam
  17. wahh..khalis model nyaa! org kapunggg.. ganung kiterr!haha..

    BalasPadam
  18. serius je nak makan.hehee

    BalasPadam
  19. Makan apa? Siap ada telur masin

    BalasPadam

Comment Jom