Photoshop Designer

13 Ogos 2011

Muslimah Spek Bertudung

Muslimah Spek Bertudung 


 



Salam dan selamat bersahur kepada semua. Ntah acik pun tak tau nak letak tajuk pe ;p. Okla kot tajuk Muslimah Spek Bertudung. Lukisan kat atas ni untuk Cello191 di atas permintaan dia nak jugak lukisan;p.
Sekian dari acik, selamat berpuasa untuk puasa yang ke-13 ni...;)  

19 ulasan:

  1. nice.

    macam kartun dalam majalah asuh je. hikhik :p

    BalasPadam
  2. comel nye ;)
    nak boleh cm ni hehehe ;)

    BalasPadam
  3. @::contengan hati::))

    boleh, kena ade gmbrla, lukisan kat atas pun rujuk gambar cello191 :)

    BalasPadam
  4. wah..terima kasih byk2...
    cantek..^__^

    BalasPadam
  5. gak2 camne nak bayangkan muka cik norapikah kuat menyemak versi kartun.. hehe..

    BalasPadam
  6. eleh, nak acik lukiskan ker >;p @piko

    BalasPadam
  7. nak pic kartoon utk profile FB aei leh? yang gmbar aei ngn dania tu..

    BalasPadam
  8. @apisv2

    wahh boleh ea ;)
    ade kena byr pape tak ;)

    BalasPadam
  9. untuk cello pon ada..:)

    bestnyer..ngee..:)

    BalasPadam

Comment Jom