Photoshop Designer

4 Ogos 2011

Rider Maut

Rider Maut 

 

Kalau tengok gambar di atas nampak macam bawak slow je, padahal member kat atas pulas tali minyak sampai abis tuh...gara-gara nak balik cepat atau saje bawak moto laju. Maklumlah jalan kosong. bawak lak moto beriringan dengan member sebelah. Acik follow kat belakang diorang, tengok tayar moto pun gelong. haha. Seriau acik tengok diorang bawak motor cenggini. yela, takot kete nak potong ke. Malangkan tak berbau. jadila rider yg mementingkan keselamatan...oh yeaahh  

5 ulasan:

  1. hui bahaya2.... dahla dlm bulan ramadhan nie... Ingatlah orang yang tersayang

    BalasPadam
  2. dia saja nak tunjuk skill tu. ;)

    BalasPadam
  3. cukup risau kalau ada motor mencelah di kiri atau kanan.. risau takut tersondol dorang..

    BalasPadam

Comment Jom