Photoshop Designer

7 Ogos 2011

Senyum Kambing

Senyum Kambing 

 
Salam dan selamat pagi subuh, mesti korang seronok bila tengok member2 senyum. Walaupub hidup korang di belenggu masalah, korang tetap akan senang ati bila melihat member yang ceria dan manis dengan senyuman. Bukan kah kita tau yang senyum itu sedekah. Eceh, macam syarahan lak. Apa-apa pun muka arus murah dengan senyum, bulan2 puasa ni leh tambah pahala. Oklah, acik pun takde idea dah nak wat karangan ni..selamat berpuasa semua pembaca...;)  

4 ulasan:

Comment Jom