Photoshop Designer

5 April 2011

3 Tips Hilangkan Rasa Cemburu

1. Jika anda hendak ke pasar borong nak membeli bayam, pastu anda pun terus pergi ke pasar menaiki basikal BMX jiran anda. Selepas anda membeli bayam, anda pun mengayuh basikal perlahan-lahan. Tiba-tiba anda ternampak Awek anda tengah dating dengan ketua kampung. Anda jangan panik dan cemburu melihat mereka berdua. Apa yang anda kena lakukan ialah : anda tinggal basikal anda. Kemudian dan lari secara terburu-buru ke rumah anda. Bila dah sampai rumah anda akan berasa lega dan boleh masak sup bayam dengan hati yang tersenyum..

2. Tips yang kedua. apabila anda baru pulang dari keje. anda keletihan dan rasa hendak tidur. Xpe2
.Balik nanti anda mesti tidur awal. Jangan tertekan dengan kerja yg berlambak anda. Amik masa 5 minit untuk joget lambak bagi mengurangkan tekanan anda. Kalau anda perasan Awek anda dating dengan orang lain, jangan ikutkan emosi.Anda pergi memburu kancil, rusa, musang dan arnab. Lagipun bila meburu dapat hasil. Kalau cemburu dapat ape?

3. Akhir sekali; jika anda rasa anda xhensem, xpe2. jangan risau sangat. banyakkan pakai losyen dan makan jamu. Pastu jika anda asik rasa cemburu je melihat Awek anda dengan lelaki lain, jangan kisah sangat. sebab anda akan rasa hidup anda tak tenteram jika ada perasaan sedemikian. Adalah lebih baik anda melihat burudu berenang di permukaan air sehingga menjadi katak pisang..Sekian.

8 ulasan:

  1. kalau nak lagi cepat hilangkan cemburu, bancuh air sirap tambah dengan berudu tadi. perghh layan. ek? haha

    BalasPadam
  2. mmmm... saya akan guna tips ni... thanks en. apis...

    BalasPadam
  3. 1: bile cemburu pi goreng bayam
    2: kalo cemburu pegi memburu
    3: kalo cemburu minum jamu

    hahahahaha simple n klako nak mampos

    BalasPadam
  4. haha.. ceria pagiku baca enty ni ;p

    BalasPadam
  5. hehe,,en apis tips ni kreatif sgt x termampu nak dipraktiskan!;p
    xde ke tips nk cool kan hati???
    hu:(....

    BalasPadam
  6. haha.."KELAKARNYA!!!!" MEMANG "KELAKAR" SGT!!!!

    BalasPadam

Comment Jom