Photoshop Designer

17 September 2011

Member Keras Kepala

Member Keras Kepala 

  

Salam, sebelum tu korang fahamkan maksud keras kepala? keras kepala yg membawa maksud nak ikut perangai dia je. bila di tegur tak memberi apa2 kesan pun. Macamane lak bila ada member keras kepala ni. asal tegur suh buat benda yg betul tak di ikut. selamba je ikut perangai tak senonoh dia tu.  Degil tol!!
Suh letak kasut dalam rak kasut, dia g letak kat dalam rumah. abis pasir masuk rumah << contoh.

Keras kepala jugak membawa maksud pertahankan azam yang baik. Ko nak jadi pe? 'Aku nak jadi cikgu'.
sepuluh tahun kemudian kalau di tanya lagi dia akan tetap ada azam nak jadi cikgu. 
Korang rasa ada member keras kepala macam acik? ;p 

4 ulasan:

Comment Jom