Photoshop Designer

22 September 2011

Cinta Pertama Paling Bahagia

Cinta Pertama Paling Bahagia 

 


betul ke orang kata cinta pertama paling bahagia? 

12 ulasan:

  1. ntah.. maybe lah..coz cinta pertama yg membungakan hati kita.. huhu...

    tapi ape beza cinta monyet dan cinta pertama?

    BalasPadam
  2. xsemustinya. tp, xdinafikan.. yg cinta pertama adalah 1 pengalaman yg plg ssh nak dilupakan.

    BalasPadam
  3. mmg cinta pertama paling bahgia tp nureen paling sengsara sbb susah nk melupakan sehingga la jumpa en.asben.. huhuuu

    BalasPadam
  4. mungkin kot, sb masa tu kita baru pandai nak bercinta, dan kita rasakan cinta pertama itu paling indah.. agaknya lah kannnn...

    BalasPadam
  5. xsemua org dpt kebahagian dlm cinta pertama mereka :(

    BalasPadam
  6. tak jgk
    ada org yg bhgia dgn cnta prtma smpi ke jinjang pelamin
    ad yg tidak
    tp bhgia atau x itu tpulang pd kita nk tafsirkan mcm mne =)

    BalasPadam
  7. kalau bhagia. Alhamdulillah :)

    BalasPadam
  8. Tak... cinta aku pertama mcm shit je... aku harap mamat tu mampus... skg dah ada org yg lebih berbaloi utk aku cintai...

    BalasPadam
  9. klu tnya akk. akk mampu jawab. cinta pertama adalah cinta paling indah dan x mampu utk dilupakan.perasaan tu x boleh nak hurai dgn kata2. klu x, x kan sampai 7 thn pun akk masih jadi mcm ni. gembira sakit sengsara suka duka semua jadi satu! hanya DIA yg tahu apa yg ada dlm hati.

    BalasPadam
  10. cinta pertama la yg menghancurkan hidup saya dan suami. semua gara2 suami x dpt lupakan first love. sepatutnye lepas kahwin kita kene lupakan kenangan lalu. cinta dan hidup kita hanya utk suami/isteri. kita mmg selalu x dpt apa yg kita nak. tp kalau berkahwin kerana allah insyaallah semuanya menjadi berkat.

    BalasPadam

Comment Jom