Photoshop Designer

30 September 2011

Rumah Itu Usang

Rumah Itu Usang 

 

Salam. "Jam dah pukul 12 tengah malam, aku(bernama Karim) masih melepak di rumah Hasan sambil berbual-bual. Rumahku jauh juga. Dahla datang rumah Hasan jalan kaki. Lalu lak kat kawasan denai lembu dengan semak tinggi pinggang. Kebetulan lak ade rumah usang kat depan semak tu yang dah di tinggalkan bertahun-tahun lamanya.
alamak, macamane ni. nak balik rumah ke tak ni? malam jumaat lak tu. xkan nak tido rumah Hasan. dia tu dah ada bini.

cuba bayangkan anda berada dalam situasi Karim. apakah tindakan anda? ;p

3 ulasan:

  1. ho3..
    rela tido kat rumah depa tuh...tido kat bilik stor pon xpe asalkan xmo balik sensorang...
    len lah kalau tuan rumah nk tolong antarkan balik..

    BalasPadam
  2. mmg seram.. duk je umah hassan smpai pagi..

    BalasPadam
  3. wuwuwu seram,xmo blk umah la cenggini hehe

    BalasPadam

Comment Jom