Photoshop Designer

10 September 2011

Bila Kipas Angin Rosak

Bila Kipas Angin Rosak 

 


Salam, "Amboi hangat bukan men lagi arini, dah laa kipas acik rosak..nak mandi air paip lak panas, duk kat luaq lagi la panas. Mesti hang kata baru panas dunia kan? Apa acik nak wat ni bagi sejuk skit? Cuba hang habaq mai." 

6 ulasan:

  1. alaa.. bukak je baju.. atau memang x payah pakai baju, bukan je sejuk natural, jimat tenaga plak nak bassuh baju... anak2 akak sumer belengging je ...

    BalasPadam
  2. alaa.. bukak je baju.. atau memang x payah pakai baju, bukan je sejuk natural, jimat tenaga plak nak bassuh baju... anak2 akak sumer belengging je ...

    BalasPadam
  3. sesekali kena angin luaq...mmg sempoi...baru la rasa nikmat sebenarnya..

    BalasPadam
  4. bukak pintu rumah besar2, biar angin masuk.. tu pun kalau ada angin la.. hehe..bukak pintu rumah besar2, biar angin masuk.. tu pun kalau ada angin la.. hehe..

    BalasPadam
  5. mandi sungai laaaa baru sejuk

    jom kek untuk saya

    http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

    BalasPadam

Comment Jom