Photoshop Designer

9 September 2011

Perkara Yang Korang Buat Semasa Blackout

Perkara Yang Korang Buat Semasa Blackout 

 


Salam, Kalau nak cakap pasal blackout, acik percaya yang korang pun penah rasa yang rumah korang mengalami blackout (tiada eletrik) samada litar pintas, TNB maintainance bekalan kuasa, korang tak bayar bil letrik, ataupun rumah korang memang takada letrik.

Jadi persoalannya, apa yang korang buat semasa letrik takda? adakah korang takut? korang tidor? korang merenung masa depan? korang bergayut untuk menghilangkan rasa takut? korang main lilin? korang main nyorok2? korang kuar rumah tgk bulan? korang wat bbq kat laman rumah? atau ada yang lain?
meh kongsi ngan acik ;D. 

8 ulasan:

  1. xde letrik apalagi..tidolerrrrrr

    BalasPadam
  2. xd elektrik cri tel.... tel tnb marah2 :)

    BalasPadam
  3. klu blackout,cari org yg sudi kasik pinjam tgn..sy rabun..klu blackout,jln cam org buta..huhu

    BalasPadam
  4. lepak2 jap...sambil main mesej....

    BalasPadam
  5. klu dh blackout, maen2 bayang la.kn pasang lilin..:)

    BalasPadam
  6. hahaha kelip2 mata dalam gelap.:p buleh?

    BalasPadam
  7. kalau blackout takde spe kt rumah , nangis lah ! hehe

    * pernah terjadi *

    BalasPadam

Comment Jom