Photoshop Designer

21 September 2011

Perkara Yang Selalu Wat Semasa Marah

Perkara Yang Selalu Wat Semasa Marah 

 


Salam, mesti banyak cara korang mengurangkan kemarahan korang kan? ada cara yang baik, dan ada juga cara yang tak baik. Seperti Ali menjerit-jerit selepas cendolnya di curik oleh adikknya. atau Abu yang mengupdate status facebook nya dan mengatakan dia sedang marah kerana duit 50sennya hilang di atas meja.  
Kalau korang lak macamane nak wat semasa korang marah? Jangan nak terjun bangunan lak! ;D. 

4 ulasan:

  1. tak dpat lepaskan kat org tu, lepaskan kat blog je.. hahhaha


    peace

    BalasPadam
  2. nyorokkan barang kesygan dia! wakakaka..padan muka dia! haha

    BalasPadam
  3. klu tgh marah,mkn eskrem byk2 smpy kembong..hehe..

    BalasPadam
  4. mrh je org yg cri pasal 2..kalau xley lepaskn marah kat dia, ambik bntl, terjun atas katil pastu tido puas2....hohoho...

    BalasPadam

Comment Jom