Photoshop Designer

20 Februari 2012

Berapa Mas Kawinnya?

Berapa Mas Kawinnya? 




Salam, semakin lama semakin tinggi mas kawinnya.. hehe. Apa macam? ramai bujangan yg semakin hari semakin lama nak ke jinjang pelamin. Nak bezakan dengan dulu dah tentu murah je mas kawinnya. Tanya mak ayah la.

Mas kawin anak awk berapa?
RM 10,000 la
Anak Awak?
Lagi mahal RM 15,000

Tak pasal2 pas kawin tiap2 hari makan tauge je ;p
Apa-apa pun bila dah kawin, InsyaAllah rezeki semakin bertambah. Semoga pembaca yang baca entri ni dan nak kawin kekal sehingga ke akhir hayat. Aminn~~

 

11 ulasan:

  1. HIHIH cute jer cartoon tu ^^

    mmg zaman skrg dah tak mcm dulu . tu xcampir dgn belanja kenduri ..

    BalasPadam
  2. Eh jap... silap ko.. Mas Kawin tak mahal lg skang ni sbb ikot negeri.. Kalo tak silap selangor RM80.

    Hantaran yang mahal.

    BalasPadam
  3. setuju dgn mizi. hantaran yg mahal.. bkn mas kahwin..

    BalasPadam
  4. hantaran lah yang mahal..bukan mas kawin..:p

    BalasPadam
  5. Sian org tu...smpai ke belakang tgn dia...hehehe....tp persiapan kawen skank sgt mahal....ngn pelamin, catering,fotographer...

    BalasPadam
  6. ada jugak sesetengah negeri yg campur skali masa kawen ngn hantaran..

    BalasPadam
  7. apsal citer kambing dh x de lg.btw jemput komen di blog saya :P

    BalasPadam
  8. btl tu, sekarang ni hantaran yang mahal.bukan mas kawin..hehe

    BalasPadam

Comment Jom