Photoshop Designer

18 Februari 2012

Kenangan Zaman Sekolah Tadika

Kenangan Zaman Sekolah Tadika 





Salam, asik terkenang je zaman sekolah tadika dulu. Bangun pagi kena pegi sekolah tadika kat sebelah masjid. Mula2 dulu time nak masuk tadika mesti keriau@menangis. haha. Belajaq mengira la. Belajar membaca dan lain2 lagi. Cikgu yang duk asik mengajar ialah Cikgu Som, Cikgu Ramlah dan tak ingat dah ;p. Time rehat je mesti kalau tak makan roti kosong cicah ngan air teh atau bubur kacang

 

Lepas makan g la men playground kat depan tadika tu. Skang pon masih wujud lagi taman permainan tu. Men buaian, papan gelongsor, jongkang-jongket ;D. Pas tu masuk kelas balik. Blajar hu ha hu ha, kemudian balik...Yeahhh. Balik kadang abah amik. Kadang jalann kaki secara beramai-ramai. Lagipun sekolah tadika dengan rumah bukan jauh mana. Tapi dulu kawasan belakang tadika tu banyak anjing liar. Seriau gak balik jalan kaki. Skang dah tak da lagi kot. Korang lak masih teringat zaman tadika korang ;p? hehe

11 ulasan:

  1. dulu selalu ponteng tadika, sebab waktu rehat cikgu suka bg makan roti dengan kaya planta. tak suka. sampai sekarang tak suka makan kaya.. tapi nak jadi kaya raya... haha...

    bila keesokan hari pi sekolah, ciktu tanya "semalam awat x pi sekolah???" alasan yg sama "sakit perut cikgu"...
    cikgu pn pelik, budak ni ari2 ka sakit perut??? haha... lawak bila terkenang balik...

    BalasPadam
  2. saya dulu rajin sgt gi tadika...
    kalo kete rosak mak tak leh nak anta..
    saya mesti nanges2 nk g tadika juga..
    x tau la pe yg sonok sgt mse tu..
    tp bile dh besar asek ponteng gi kuliah je...
    hahaha

    BalasPadam
  3. @haslinda, haha, skang dh besar kaki ponteng gak ke ;p

    @hana pon ponteng gak?;p

    BalasPadam
  4. hahahaha . masa skul tadika dulu , selalu sgt jadikan kawin macam kuda . HAHA

    BalasPadam
  5. @lyza, oh, game tu pon acik pnh men, haha..

    BalasPadam
  6. sy sekolah tadika depan umah,bila nak buang air mesti balik umah..he..he..ntah knapa ntah

    BalasPadam
  7. bestnya tdika.

    sy xpna tdika. sbb klo pegi je mesti ikut umi balik skali.

    -.-"

    BalasPadam

Comment Jom