Photoshop Designer

27 Februari 2012

Tragedi Sabun

Tragedi Sabun 




Salam sejahtera, tajuk hari ini tragedi sabun. Acik pasti korang pon penah mengalami tragedi sebegini. Yang mana time korang mandi dan menggosok sabun di badan anda. Lalu sabun itu tergelincir dari tangan anda. Lantas sabun yang korang baru beli itu termasuk dalam lorong air. Berputih mata anda apabila melihat keadaan sebegini berlaku, malahan pulak baru 2, 3 kali gosok sabun kat badan.

Terpaksala korang mengakhiri time mandi korang akibat ketidakselesaan ketiadaan sabun. Badan pon masih dalam keadaan melekit. Pada yang ada sabun lebih atau guna gel sabun itu mujurla. Kalau xda. maka terpaksala. walaupun badan masih melekit ;p. Sekian, wassalam 

10 ulasan:

  1. haha! btol la tu.. skunk pki creambath je.. xpki da sabun empat segi tu ag..

    BalasPadam
  2. hehehe..adik2 salu jd gitu, siap msk lobang jamban lg taw..bawu ltk sabun, depa wat maen..menjerit mak bising..

    BalasPadam
  3. len kali tutup lubang air..
    macam kawan saye dia pi basuh tudung n then tudung tu masuk dlm lubang tu..
    hahaha

    BalasPadam
  4. pernah jugak 2,3 kali sabun jatuh, lepas tu masuk dlm lorong air.. nk mandi2 lame pun jd malas dah :D

    BalasPadam
  5. hihihi .. penah penah . tapi skrg dh guna shower gel :p

    BalasPadam
  6. Penah penah....tp tetap jugak mandi sebab memang dah siap sabun, cuma masa nak letakkan balik dalam bekas, terjatuh....huhuhu....

    BalasPadam
  7. betul2..dulu kalu mndi kat bilik air yg sekali jmban tu,memg kena hati2..kalo tgn licin,lepas tu termasuk dlm lubang jmban memg rasa rugi gile..kan sabun buku tu boleh pkai lama kan.hehe..

    BalasPadam
  8. korg pon ade pglmn tragedi sabun..cayalah ;p

    BalasPadam
  9. dulu pnh guna.. smpai sekali masuk dlm jmban..wat tak tahu je..nasib baik ada gel shower..hehe

    BalasPadam

Comment Jom