Photoshop Designer

22 Februari 2012

Best Ke Program Realiti TV?

Best Ke Program Realiti TV? 


Salam sejahtera, slm satu Malaysia ;p. Tajuk petang ni mengenai program realiti tv. Kalau nak tanya kat korang, mesti penah tengok program realiti tv samada minat atau tak je. Contoh program realiti tv seperti AF, Mentor, Idola Kecil, Malaysian Idol, dan yang berkaitan. Bak kata orang, tempat cari populariti dengan pantas dan berkesan << nyanyi. Kalau ada bakat la. Kalau tak da bakat, elokla menyanyi dalam bilik air sahaja, ataupun sempena Hari Guru, Makan malam bersama staf-staf office, atau pun pertandingan karaoke kawasan daerah kampung.  


Apa kesan program realiti tv ni kepada masyarakat? Adakah banyak yang baik atau banyak yang buruk? Adakah Pak Jamhari sanggup membeli channel Astro semata-mata untuk menengok program realiti sebegini? Adakah Kak Limah sanggup stay dari pukul 7-9 mlm di kaca tv untuk melayan program sebegini? Jadi begitulah, banyak persoalan yang belum terjawab. Eloklah tajuk debat kawasan sekolah bertajuk sebegini demi mencapai kewarasan dan ke arah pemikiran anak muda yang semakin positif.  

 


5 ulasan:

  1. Dulu minat AF jap...masuk musim ke empat, dh muka kureng dh....huhuhu...

    BalasPadam
  2. While seeking this loan borrower should clear his doubts
    xed.cc naturally the laws pertaining about bat roosting kinds of
    loans consist of 1 state to a new.
    Also see my web page - xed.cc

    BalasPadam
  3. Now, pre-pay your house and car finance without penalty paydayloansonlinedurp.co.uk well
    we're going to "pretend" that it's thursday today because that will cause me
    to happy.
    my web site > paydayloansonlinedurp.co.uk

    BalasPadam
  4. For official figures from your Indian Ministry of Agriculture do indeed make sure in a
    very huge humanitarian crisis, a lot more than 1,000 farmers kill themselves here every month short term bad credit loans banks that accept bad credit for auto loans - 3 tips
    fortunately, you'll find some banks that accept a bad credit score scores when thinking about car finance applications.

    BalasPadam

Comment Jom