7 Jun 2011

Pengalaman Mandi Air Kolah

Pengalaman Mandi Air Kolah 

Salam sejahtera, nak cerita skit pengalaman aku mandi air kolah. tajuk je gempak..haha. sebab aku nak cite dh 6 bulan aku tak mandi kolah. Tadi petang sampai kampung, lepas tu g mandi ngan air kolah...fuhhh, sejuk macam mandi kat air terjun yang tinggi 15000 kaki...memang cool abis, kalau dahaga minum air kolah memang lega tekak..

Ali asik dengan kesejukan air kolahnya...

Kolah aku pon dalam takat leher korang. menyelam memang best. tapi no swimming kat dalam kolah aku, pakai cebok atau gayung je..Lagi pon aku ade bela ikan buntal kat kolah aku...sekali dia ketip korang memang rasa macam kena ketip ngan stapler,

Eh, bergurau.. xdala, mana bleh ikan buntal hidup dalam kolah...hahha
thanks sudi membaca...nite ;D

12 ulasan:

  1. kecik kecik dlu prnh ugop laa mandi air kolah ni kat umah neneh ...

    sgt cool laaah air nye tu x terkate ah .. haha

    BalasPadam
  2. hu2..memang sejuk sgt..rs sejuk menyengat sampai tulang..he3..

    BalasPadam
  3. mandi kolah sgtlah sejuk..
    heee...:D

    BalasPadam
  4. suke tgk picture tu.. sempoi je..

    BalasPadam
  5. kat rumah atok aku dia bela ikan keli satu meter dalam kolah.

    BalasPadam
  6. bes la mandi air kolah..
    sejuk je...
    huhu
    =D

    BalasPadam
  7. apa yang bezanya dgn air kolam? *budak bru belajar* =)

    BalasPadam
  8. umh kt kg smpi skang msh guna kolah... siap ada ikan dalam kolah...hahah

    BalasPadam
  9. nak mandi kolah gak.. best.. best..

    BalasPadam

Comment Jom