Photoshop Designer

10 Mac 2011

Adab Ketika Makan

cerita dan watak ini tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun mati  

11 ulasan:

  1. cuma yg ada kena mngena tu..
    awat yg ngumpat tu gaya cam lelaki je haha.. adehs lelaki ngumpat haha.. tapi betol baca bismillah dulu yea.. :)

    BalasPadam
  2. nape sorang besar, sorang kecik? hahaha...

    BalasPadam
  3. haha ^^ sebelum makan kena lah baca doa,tapi depan rezki kenalah hormat sikit kn? ahaha..apa lahh ^^

    BalasPadam
  4. sian dak kecik tuh.. xbrslh pun.. huhu~

    BalasPadam
  5. hye :)thank you..

    sy singgah belog kejap..hehee :D

    BalasPadam
  6. haha.. ini dh jadi kebiasaan,
    Tq singgah blog shima yerp!

    BalasPadam
  7. Hehe..itu selalu tu. Gambaran yang dibuat menampakkan lelaki yang selalu macam tu.. :)

    Entri Terkini: Blogger Baru Berkumpul di Bangku Kosong

    BalasPadam
  8. haha time makan nak mengumpat .

    BalasPadam
  9. mari belajar melukis..
    apis lukis pakai software apa ni?

    BalasPadam
  10. *tersenyum*

    Mutiara pun dok 'bising' aje mase makan.. :P

    BalasPadam

Comment Jom