Photoshop Designer

16 Mac 2011

Anda Tertekan?

24 ulasan:

  1. kikiki~ ^^ orang suka tgok orang lidi nih.ahaha

    BalasPadam
  2. aku lg tertekan lepas tengok ni..grr!

    BalasPadam
  3. tengok stickman sitot pulak..hee:)

    BalasPadam
  4. masa sekolah dulu selalu lukis orang lidi.comel.. sbb tak pandai lukis orang molek2 .

    BalasPadam
  5. chumel aje...

    ringkas. tp dpt wat mutiara tersenyum!~

    BalasPadam
  6. yelah hilang stress,bila dah buat cam tu rasa nak menari pulak.......he..he..

    BalasPadam
  7. sungguh-sungguh akak nora scroll ke bawah..sekali...hik hik

    BalasPadam
  8. haha..aku dah lama tengok..

    baca ni plak ok 5 Tips segalam macam

    BalasPadam
  9. baru mengikuti blog kamu...update byk lg ye pasal tutorial PS..
    disini mahu belajar..

    BalasPadam
  10. simple tp buat sy tersenyum

    BalasPadam
  11. as salam..
    hehe~
    saya pun sedang terteakn. banyak ekrja. bila tengok je entri ni, sejuk je hati. rasa nak gelak. kebetulan perut pun lapar.makan la dulu~

    =)

    ni pertama kali saya turunkan komen kat sini. terima kasih sebab sudi ziarah beberapa kali ke blog saya sambil turunkan komen

    ;)

    kekangan masa menyebabkan saya kurang mampu untuk berblogwalking.cuba mengejar sebaik mungkin mereka2 yang ziarah

    =)

    BalasPadam

Comment Jom