Photoshop Designer

14 Mac 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA




  1. Wanita bagaimanakah yang menjadi pilihan hati anda ?
    memberi kerjasama duniawi dan ukhrawi
  2. Definasi keseksian seseorang wanita bagi anda ..
    dalam hati
  3. Apakah maksud PENGORBANAN CINTA bagi anda ?
    tolong menolong
  4. Perlukah pasangan anda berkorban apa saja demi membuktikan cintanya pada anda ?
    tidak
  5. Jika keluarga pasangan anda tidak mahu menerima anda sebagai menantu mereka , apakah yang akan anda lakukan ?
    redha
  6. Berapa kalikah anda putus cinta ? Kenapa ?
    3. cinta monyet
  7. Pada pendapat anda , lelaki atau perempuankah yang mudah berlaku curang ? Secara umum ... kenapa ?
    sama je. sebab dia nk curang
  8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
    tidak

59 ulasan:

  1. Jawapan yang ringkas dan mudah nak paham !! Bravo Bro !! ;)

    BalasPadam
  2. haha..ringkas dan pdat ;)

    balas singgah..

    BalasPadam
  3. balas singgah,
    erm simple answer ;))

    BalasPadam
  4. kunjungan balas...;)

    ceria2 selalu...

    BalasPadam
  5. kunjung kembali....perh...simple but menarik...

    BalasPadam
  6. jalan2 bace entry..

    :D

    http://annikabubble.blogspot.com/

    BalasPadam
  7. Singgah juga disini.

    Lelaki kalau jawap soalan tentang cinta pasti simple. (:

    BalasPadam
  8. ok...cepu emas sgguh la soklan abg Ben ni yer..hehehehe

    BalasPadam
  9. alahai..ciput je jwpn..hehe
    singgah

    BalasPadam
  10. tak perlu berfikir pnjng..snnang..ahaha

    BalasPadam
  11. simple je awak jawab?
    tp padat.. =)
    thx kunjung

    BalasPadam
  12. simple jawapan! i like :)

    jijah singgah juga

    BalasPadam
  13. wow.. tak mudah cemburu..?? kita sama lah!!! HIGHFIVE!!! :))


    Bila NuReLLe masuk Dapur #2

    BalasPadam
  14. gud answer lah laling...cam artis..hehehe

    BalasPadam
  15. =) servey2 tgk jwpn...hihi

    BalasPadam
  16. simple je...tak yah pening kan..hehe..good job :)

    BalasPadam
  17. terima kasih lawat blog aku..3 kali putus cinta? banyaknya..just kidding..

    nampaknya tiap orang ada jawapan yang berbeza

    BalasPadam
  18. "Jika keluarga pasangan anda tidak mahu menerima anda sebagai menantu mereka , apakah yang akan anda lakukan ?
    redha"

    takkan redha je bro ?? hehe

    BalasPadam
  19. salam.....ringkas n bermakna je entri

    hati seorang perempuan, apabila disakiti, kesannya sangat dalam. Walau beribu kali kata maaf dipohon, ingatan itu tetap ada. Sukar melupakan walau telah dipujuk hati beribu kali. Kerana, hati perempuan itu sangat halus sentuhannya, sangat ‘fragile’. Oleh itu, jangan sesekali melukakan hati perempuan, kerana kesannya,sang peluka saja yang merasa.Tidak kan tenang hati kamu walau apa yang dilakukan.

    BalasPadam
  20. wah, jawapan yang sangat ringkas..mungkin apis ni ringkas je orangnya kan..senang kata takder hal la..:)

    BalasPadam
  21. salam.
    dari segmen abg ben.
    nice answer. ringkas je..

    BalasPadam
  22. haha.simple but nice answers :)

    BalasPadam
  23. haha.simple but nice answers :)

    BalasPadam
  24. apivs2..ringks nye jawapn..senng nak baca..ahhaha...

    BalasPadam
  25. macam-macam japawan ada...
    ser0nok baca...


    salam ziarah dari segmen soal hati En Ben...

    BalasPadam
  26. lelaki yang seksi adalah lelaki berambut sedikit kerinting

    Entri Terkini; SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

    BalasPadam
  27. Pendapat yg sgt simple :) But nice ^_^

    BalasPadam
  28. dalam hati sapa tahu..hoho

    BalasPadam
  29. wah...tak cemburu. alhamdulillah.

    BalasPadam
  30. 3 kali putus cinta???
    mm. tak cemburu ek.. huhu

    BalasPadam
  31. jawapan yang ringaks lg tepat :)

    BalasPadam
  32. ringkas n simple je..huhuhu

    BalasPadam
  33. lama tak terjah blog ben tu.. dan tetiba hari ni nak jawab soal tu.. hehehe

    simple jawapan yang awak bagi

    BalasPadam
  34. express punye jwpn nih...huhu

    BalasPadam
  35. simple & nice :)

    balas kunjungan.


    Miss Dill^^

    BalasPadam
  36. wee~~~ nice blog.... mcm2 ade.... suke333... hehehheh

    BalasPadam
  37. ringkas...
    represent u...
    simple....;)
    nice..

    BalasPadam
  38. wahhh..
    jawapan u simple je kan..
    tapi best..
    :)

    BalasPadam
  39. SIMPLE NYA JAWAPAN..TENTU ORGNYA PON MACAM NIE KAN...

    BalasPadam
  40. weee...sweet simple... ^^

    BalasPadam
  41. Salam..perghh! ringks dn padat..huhu

    BalasPadam
  42. kunjungan balas.. thanks ya..

    BalasPadam
  43. kunjungan berbalas! simple idea! ;)

    BalasPadam
  44. simple gila bg jwpn..ini mesti malas menaip kan..hahaha..
    buat vlog la klu mls menaip..

    apa2pon nak dtg singgah disini..

    BalasPadam

Comment Jom