Photoshop Designer

2 Mac 2011

AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ??


Ini kisah dan pengalaman aku yg ingin ku coretkan untuk pembaca blog ku.
Kisah ini bermula pada bulan Ramadhan. Di keheningan petang yg di sinari sinaran matahari, datanglah sahabatku, Alan mengajak ku keluar ke bandar berdekatan. Tapi ku agak keberatan nak mengikutinya. Ku pun tidak tahu mengapa aku menolak tawaran nya. Wajah nyer yang ceria dengan senyuman, dengan redha berlalu menaiki kereta. Senja semakin hampir. Pada waktu malam ku dengar berita yang tak dapat disangka sekali. Sahabat ku yang lain memberitahuku bahawa Alan sudah tiada.
Dia mengalami sakit jantung semasa pergi ke bandar ptg td. Keadaan yg mengejutkan. Ku harapkan arwah sahabatku di tempatkan di kalangan orang beriman. Juga ku pohon padaMu Ya Allah supaya tidak menarik nyawaku dalam keadaan yang mengejutkan. Amin~~~

23 ulasan:

  1. apisv2 salam kunjung :)

    tengs..:)hargai sgt:)


    http://lady-twilightmoon.blogspot.com/2011/03/aku-mmg-gila-trafik-so-what.html

    BalasPadam
  2. Allah lebih sygka dia..n Allah bg peluang kpd kita tuk teruskan hidup

    BalasPadam
  3. salam berkunjung kembali...

    sama2 la kita jadikan pemergiann org lain sbgai ikhtibar utk diri kita

    BalasPadam
  4. salam kunjungan :)
    al-fatihah....yang pergi biar la pergi....yang hidup perlu teruskan hidup.....

    BalasPadam
  5. hye apis kiko da poloow u :) salam2

    BalasPadam
  6. alfatihah utk arwah kwn awak

    BalasPadam
  7. salam kunjungan *_^
    al fatihah untuk arwah...Tuhan lebih sayangkan dia....mudah mudahan kita sempat mengumpul amal untuk kesana....amiinnn

    BalasPadam
  8. apisv2 salam kunjungan....

    thanks tinggaikan komen di bloq kakLimah...ermmmmm

    ALFATIHAH....buat arwah

    BalasPadam
  9. semoge arwah ditempatkan di tempat orang yg beriman,...

    BalasPadam
  10. al-fatihah..

    tengok2 saya dtg sini buat kujungan balas.. :D

    BalasPadam
  11. al-fatihah.. smoga kwn apis ditmpatkan di tmpat org2 beriman...

    BalasPadam
  12. Al-fatihah :\


    sharing is caring dr cintabungablogspot :)


    jom meh

    http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/eh-cik-bunga-pon-amek-epo.html

    BalasPadam
  13. al fatihah,
    semoga arwah dicucuri rhmat keatasnye, sbr yea... ad hikmah disebaliknye...

    BalasPadam
  14. Salam takziah Hazmin ucapkan..

    wah...giler trafik ni..hehe..
    jom sama-sama tambah trafik...
    happy blogging.


    BLOG HAZMIN

    BalasPadam
  15. nice entry...

    jom bce info tntg dunia n akhirat di blog prince..
    :)

    BalasPadam
  16. salam takziah diucapkan..huhu..

    BalasPadam
  17. takziah ye apis..berbalas kunjung n follow..come follow me back ya.. :)

    BalasPadam
  18. terasa seperti tidak percaya bila tiba kehilangan insan yang dikenali. bila2 saja ajal akan tiba, ada yg diberi amaran, ada yg tiba2 saja.

    BalasPadam
  19. takziah ye...kehilangan secara tiba-tiba...al-fatihah untuk arwah...

    BalasPadam

Comment Jom