12 Julai 2011

Gila SMS Punya Cerita

Gila SMS Punya Cerita  

fazrul asik bermain sms sedangkan member belakang dia tak di layan
.
.
.
Suatu hari, aku pergi ke kampung seberang menaiki motor wave 100 aku. Lepastu ade satu jalan lurus dalam 150 meter. moto aku bawak slow dalam 40-60 kmj. Tiba-tiba aku dengar bunyi orang brek tayar motor kt belakang aku. Rupa-rupa nyer ade sorang budak ni bawak motor dah laju, sambil main sms lak tu. Nasib baik dia tak melanggari aku pun kalau tak aku cekik sampai mati (sambil tiru gaya mamat sepah).

Kemudian cerita ke2. aku tgh lepak kat lobby universiti aku. aku tengok sorang mamat ni. turun tangga sambil bermain sms. lepastu dia nak kuar dari lobby. dia xtau yang lobby tu ade pintu ke? sekali dia redah aje.langgar pintu lutsinar tu. gedebuk gak bunyi...last2.dia blah buat tak tahu dan malu....
.
.
.
.
.
.

cerita di atas benar2 belaku. lagi satu kalau jumpa member2 lama pon janganla men sms depan diorang kecuali yang kecemasan .cian member lama korang. rasa tersisih je ;D

7 ulasan:

  1. haha. btuah btol kalo jumpa kawan lama pon main sms jugak.

    BalasPadam
  2. hahaha...ade orang nek moto pon duk sms...silap2 masuk gaung..

    tolong komrn sini http://contestngiveaway.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

    BalasPadam
  3. betul2..
    kadang2 bila dgn member nak berborak..tp bila member dah asyik dgn sms je, naik meluat pun ada..
    mcm sampai tak ada masa utk diri senri plak..

    peace

    BalasPadam
  4. student pon kdg2 mata tgk dpn
    tgn taip msg ;p

    BalasPadam
  5. khusyuk sgt tu menaip mesej..harus feel la..haha..
    lagi power berlagak dah hapai..tak payah pndg fOn.mata pndg depan.tgn taip.nie lagi la..hahaha.macam-macam gaya ada..hehe

    BalasPadam
  6. Agar kami dapat membantu boss ku, Mohon di isi dengan benar data-data yang kami butuhkan ya boss ku (^̮^ ).

    Nama Rekening :
    Nomor Rekening :
    Jenis Bank :
    Nomor Handphone :
    Email :

    BalasPadam

Comment Jom