Photoshop Designer

28 Julai 2011

Pencuri Getah

Pencuri Getah 

ini adalah gambar hiasan sahaja ;) 

malah sabri pun nak jadi model menoreh getah ;p 

Salam sejahtera, macam2 kalau nak cite pasal pencuri getah ni. maklum lah getah naik harga kot. Bayangkanlah kalau harga getah asli RM 13 sekilo..kalau 10 kilo dah RM 130. tak kayo pakcik..
hang ingat kawasan hang sorang je ade pencuri getah? kat kawasan acik pun ade..ntahla, susah nak banteras jenayah pencuri getah ni...haha

Ada yang pencuri getah kena pukul sampai matila..macam2 lagi la.Oleh itu, acik nak pesan jangan la mencuri getah laie. Kalau kena tangkap macamane? tak ke kena pukul atau merengkok dalam penjara. ni acik nak tunjuk video pencuri getah yang kena pukul...sebagai peringatan untuk korang semua ;p

2 ulasan:

Comment Jom